web pages

2005-07-30 Sat

Q | 2005-07-30

Filed under: fr.Q — Tags: — pl @ 23:59

*jahaja* Så blev jag “med Pride-veckobiljett” igen då.
S och jag gick och köpte, igår.
Har haft lite beslutsångest, huruvida jag “överhuvudtaget skulle ha nå’n biljett till zoo-t” i år, efter att jag missade (?) att köpa biljett medan det fortfarande var lite lägre pris …men det blir nog bra så här. Med biljett. Veckobiljett. Dagsbiljetterna kostar 300:-. Oavsett dag.
Laleh ska visst spela, och till Pride|House hade jag ju tänkt mig.
Ev. “av mig oönskade parktältsutställare” (som jag misstänker är där mer på grund av att de själva vill få facklig/politisk exponering än deras i grunden huvudsakligen genuina hbtq-intresse) får jag väl försöka ignorera så gott det går…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

