web pages

2006-04-11 Tue

Q | 2006-04-11

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

…ganska så lugn dag.

Satt i skolan, med R och A. Visserligen pratade vi mer än pluggade, men troligen fick jag mer gjort än om jag suttit hemma själv och läst…

Blev inget 语言实验室 imorse, även om det var planen igår. Har tre pass “prata själv” att fylla i …på lappen som skulle lämnats in i förra veckan. *hm*
Å andra sidan är det frågan om nå’n lämnat in den i tid (den som skulle lämnats in i december vet jag att det var många som lämnade in först efter jullovet).

Promenad till Rådmansgatan.
Handlade halogenlampor, kontorsmateriel, te. “Det där jag tänkt göra igår morse, men som inte blev gjort då jag gjorde en (ganska så meningslös) hemsideuppdatering istället.”

Ska “samstudera” även imorgon. Kanske ids jag beta av nå’t prat-pass innan dess? *tvivlar, iofs*

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

