web pages

2006-07-23 Sun

Q | 2006-07-23 | 13133

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

…sitter på SU (deras trådlösa internetuppkoppling har en starkt bidragande orsak i mitt val av plats) och lyssnar på SR P1 Sommar.

 
A kom förbi, och vi pratade lite om sommar/vår/kommande höst.

 
Har jobbat sommarens sista må-fre-vecka. Fr.o.m. måndag börjar “jobba tre/fyra dagar, vara ledig en/två/tre dagar”.

 
Ska prata med M (eller M) om ev. heltidstjänst. Funderar på SL-C på heltid…

…ki:n “leder ju ingen vart, egentligen”, och yngre blir jag ju inte. Pluggar jag vidare nu blir det ytterligare ett år här vid SU, sedan ett år där, och efter det (vem vet hur länge) åter här vid SU. Kanske kan det leda vidare efter det, men…
…jag är 35 nu.

…och SL-C är ganska så ok, faktiskt.
Åtminstone må-fre. Får väl se vad jag tycker om F-schema.
Hade F-schema för två somrar se’n, i spärr. “Katastrof”?

 
Var hos S och såg på TV på eftermiddagen. Hon var intresserad av att följa med mig på “Slick” till kvällen.
Först skulle vi göra sällskap dit, men se’n ringde hon och erbjöd sig att gå dit tidigare och köa (jag skulle fixa lite hemma hos mig, och äta sen middag), så vi sågs där istället.

…hon köade från 20:20, jag kom dit runt 20:45 (senare än tänkt), vi var inne runt 21:20… “så hur man än gör, verkar man få tillbringa en timme köandes”? :-/

Hyfsat trevligt; obscen video ;-\ …knas med tekniken och ljudet, så det var förb-nnat högt ett tag (eller var det det hela tiden, och jag vande mig?).
Ok.
…men jag ville gå från 24-24:30-tiden …och vi gick vid 01.
Dels för att jag ska vara på jobbet vid 06:45 imorgon (måndag), men främst p.g.a. att jag inte kände mig alls bekväm med (bl.a.) scenariot “tre heterosexuella (antar jag) killar (inte män) står på dansgolvet, och …glor”. En av dem försöker sig på att härma (?) hur jag dansar. Känner jag mig inte alls bekväm med. Jag vill inte vara någon annans zoo. Spelar ingen roll vilken sexualitet någon har, men låt bli att betrakta andra som vore du på ett zoo …och skulle du ändå råka göra det, så må det vara hänt – men tillbringa inte mer än en kvart med den sysslan, ok?

 
Nu blir det inget mer “Slick” för min del den här sommaren. Jo… under Pride hade jag tänkt mig dit, om det blir nå’t av då, men annars jobbar jag resterande helger.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

