web pages

2006-08-25 Fri

Q | 2006-08-25 | 13166

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

Önskar förslag på sysselsättning – är intresserad av “tangentbordsrelaterade yrken”, men har problem med RSI.
Servicerelaterade yrken funkar också.
Har dock ingen större lust att bänka mig för en längre yrkesutbildning.

Vad finns det för jobb där man inte behöver använda händerna?

 
Ibland funderar jag på om det är så att jag helt enkelt bara väntar…

…missförstå mig rätt nu: har inga planer på att avsluta något, men när allting kör ihop sig undrar jag vad jag ska göra “i väntan på”…

 
 
[ …eh, ja. Jag är troligen lite deprimerad och (framför allt) stressad just nu …men det kanske framgår?]

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

