web pages

2006-09-05 Tue

Q | 2006-09-05 | 13177

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

Jahaja.
Då var man här igen.
…fast jag har faktiskt hållit mig borta från tangentbord i flera dagar, så lite duktig är jag nog allt!

I fredags jobbade jag extra, och då blev det jobbknattrande – men det är ju inte hela tiden man ägnar sig åt det.

Idag har det nog blivit en hel del – sitter med plugg-grejer, även om jag gör mycket “för hand”.

 
Inte blir det väl bättre heller av att jag (troligen) är stressad av inlämningsuppgifter och kommande glosförhör (jag som kunde så mycket i våras – vart har all kunskap tagit vägen?).

 
*whee-ha* Har fått förslag på tandempartner!
Det blev aldrig av att jag skaffade mig nå’n i höstas (eller för den skull i våras), men nu i förra veckan anmälde jag mitt intresse.
Får se hur det funkar – ska “slänga iväg ett mail” se’n…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

