web pages

2006-10-20 Fri

Q | 2006-10-20 | 13222

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

*suckar* Hela kroppen har tydligen tackat ja till nå’n förkylning… som jag inte vill ha.

 
Har fått reda på resultatet på förra fredagens tenta: G. :-)
Hade inte större förväntningar än “U, omtenta”, så…
…men jag väntar ändå “med spänning” på tentagenomgången – för det är ju klart att jag är nyfiken på “hur det gick till”!

 
Var på “The best of the West End” efter förra veckans tenta, då jag vunnit biljetter dit. Planen var att bjuda syrran (då hon har större intresse än jag “åt det hållet”), men en veckas varsel var lite väl snålt, så det blev kompisen MS som fick följa med istället.

 
Antibiotikakuren är dessutom överstånden nu, så magen jobbar som bäst på att återhämta sig.
Ska på återbesök i nästa vecka. Får se vad doktorn säger då.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

