web pages

2007-01-20 Sat

Q | 2007-01-20 | 13314 | *lycka*

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

Snön föll i perfekta flingor och jag promenerade med SR P3:s Guldgala i öronen till affären.

 
Väl hemma igen tillreddes varma ugnsmackor med rökt tofu, gul lök, squash, tomat och “Cheezly” på.

 
Friskanmälde mig i fredags, vilket medförde att jag, då jag ju “halkat ur” den här veckans helgschemaläggning, fick en annan tjänst.

Följa med “rapidare”, och ersätta under försäljning.
“Värre finns det ju”. Helt klart.

Jobbade 0630-1310, vilket resulterade i att jag, när jag kom hem, hade känslan av att “inte ha gjort ett jota” men ändå jobbat och fått betalt.

 
Imorgon ska jag sitta lite i spärr, men merparten är reservtjänst. Får se hur mycket jag får läst imorgon…

 
B.t.w., kängorna öppet köp-byttes tillbaka.
De (-n ena) pajjade (lite på bakkappan) redan efter tre dagars fram-och-tillbaka-gående till jobbet (och det utan att ens ha använt dem _på_ jobbet). Skönt nog var det inget som helst problem med pengarna tillbaks, fick inte ens frågor.

Efter bytet gick jag och investerade i ett par (efterlängtade) tofflor istället (hade fått ett samtal om att de hade fått in ett par i min storlek :-).
Juste timing!

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

