web pages

2007-02-05 Mon

Q | 2007-02-05 | 13330 | …kondis? …jag?

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

Jahaja. Nu har jag blivit med årskort på F&S.

…mina kassa leder börjar göra sig påminda, och jag anar att det finns ett samband med dem och att jag är allmänt otränad…

Så: Jag började lite lugnt, med ett “Start”-pass.
Det var jag, och ett gäng “damer i (övre) medelåldern” (ok, det var väl en och annan “annars-ålders” också, men… ). Vi tog det lugnt, jämfört med “Medel”-passarna, men med tanke på hur pass länge se’n det var sedan jag tränade sist passade det mig “som hand i handske”. Typ. (Just den jämförelsen funkar då iofs inte på just mig, men, men… )

Planen (Planen, med stor begynnelsebokstav) är att jag ska masa mig iväg sisådär en gång i veckan, och kanske öka på till ytterligare en gång lite senare.
…och att jag ska befinna mig på “Medel”-nivån, igen. (“Intensiv” har aldrig varit min grej där… )

 
Nog för att jag anat att jag är “sen”, men…
…min “hjälp, jag närmar mig 30, jag måste nog börja träna”-fas är väldigt sen?

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

