web pages

2007-04-27 Fri

Q | 2007-04-27 | 13411

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

24-månaderskoll hos tandläkaren: Klarade mig (om än “med en hårsmån”) utan lagningar den här gången också! :-)

Godisförtjust och “kakmonster” som jag är gnagde tanken “nu lär det bli laga av”, framförallt som jag har två “prickar” som jag misstänkte behövde mekas med.

De två “nästan-hålen” fick sig en extra fluorpensling, bara.
…och återbesök om ytterligare 24 månader! :-D

 
Annars har dagen tillbringats på biblioteket – fastnade med en bok om Astrid Lindgren (ja, på Kulturhuset – som för närvarande har en fotoutställning om henne). Intressant!

På väg därifrån blev jag med biljett till Stockholms stadsteaters uppsättning av August Strindbergs “Ett drömspel” (den med “Det är synd om människorna.”; framförd i dockteaterversion – mycket bra! :-).

Höll så när på att försova mig till den (nattjobb, och tandläkartid vid 11… ), men blev väckt i tid så vi hann dit i tid & allt. Föreställningen i sig var bara lite drygt en timme – lagom långt.

 
Väl hemma har någon för mig okänd (medelålders?) kvinna talat in “Hej, det är Eleonora. Hör av dig!”.
Tjaa, vad gör man? …ingen nummer, och jag har inte den blekaste aning om vare sig vem hon är eller vem det är hon kan tänkas vilja försöka få tag på…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

