web pages

2007-07-09 Mon

Q | 2007-07-09 | 13484

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

Var över till päronen & vattnade blommor …utomhus kunde jag ju skippa (med helgens synnerligen osporadiska regnande).

Har läst klart alla bibliotekslåneböckerna, och kände mig lite “naken” på vägen dit/hem utan nå’t att läsa (har intensivläst Sarah Waters’ “The Night Watch” de senaste dagarna, och avslutade den i förmiddags; kan rekommendera boken).

Efter bokläsningen såg jag “Spider Lilies”, som jag fått tips om via nätet …såg den “i YouTube-version“, vilket dock inte är det mest ideala sättet att se film på (uppdelat, & här & där utan ljud – åtminstone hos mig).

 
Fick telefonsamtal som jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till.

(Samtidigt som det är en massa *nåja* telefonsamtal jag inte får, som jag heller inte vet hur jag ska förhålla mig till.)

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

