web pages

2007-08-15 Wed

Q | 2007-08-15 | 13521

Filed under: fr.Q — pl @ 03:06

Redigerade lite “Fakta”.

 
Funderar på om jag borde ta bort “dricker”, för det är så ohemult sällan jag gör det nuförtiden …dricker alkohol, alltså.
Sist var ett halvt glas vin hemma hos mina föräldrar …kan det ha varit i början av den här sommaren?
Går jag “ut” så blir det alkoholfritt – läsk eller fruktdrinkar.

Ok, det får stå kvar ett tag till.

 
Kroppsbyggnad: Medium.
Tycker jag.

Medium är ju ett så’nt där jolmigt mitt-emellan-/lagom-mått, som kan pendla allt emellan medium/smal till medium/rondör.

Alternativet kanske vore “smal” då, men det tycker jag inte heller att jag är – jag är ju en medium asiat… (i ärlighetens namn är jag ganska så rejält tilltagen, för att vara sydasiat – uppväxten i Sverige, med ordentligt med mat hela barndomen igenom, har ju gjort sitt till ;-)

Nä. Jag tar bort den. Helt.

 
Jag har lite tråkigt.
Svårt att sova.
Hostar.

…men det är alldeles stjärnklart och fint, utomhus.

Ska dricka lite mer varmt (kokt) vatten, se’n ska jag prova att sova igen.

/03:06

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

