web pages

2007-09-02 Sun

Q | 2007-09-02 | 13539

Filed under: fr.Q — pl @ 09:09

…så det är nu man ska vara inloggad: strax innan nio på söndagmorgonen, och mitt stackars 3G-modem som “annars” har fullt upp med alla web-sidor jag (samtidigt) vill titta på har inget som helst problem att snabbt och enkelt visa mig de sidor jag önskar. :-)

Förresten, de senaste dagarna har jag lagt märke till att Qruiser-Satellit:en stjäl fokus från (tjaa, vad det nu är jag egentligen vill hålla på med) …t.ex. om jag sitter och skriver “här”, så snurrar fokus över dit, och inget av det jag skrivit hamnar någonstans alls (då det bara är fönstret som stjäl fokus – markören hamnar ingenstans i fönstret)…

/09.09

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

