web pages

2007-09-11 Tue

Q | 2007-09-11 | 13548

Filed under: fr.Q — pl @ 23:59

Diff. på 11000!? H-lvete!??

Jag kan “ta” en diff. på tjugo kronor.
Jag kan “ta” en diff. på hundra kronor. Om det varit extremt mycket under da’n.

…men elvatusen???

 
Räknade om startkassan. Stämde.
Antar att pengarna som ska bankas stämmer.
Kliar mig i huvudet *nåja*.

*hm*
Räknar om pengarna som ska bankas, “ändå”. “Utifall att”…

…nu är det 22 färre 500-lappar…
(d.v.s. exakt 11000)
Räknar om dem för hand. Summan stämmer.

Måste varit så att sedelräknaren varit inställd på “lägg ihop det här antalet med antalet innan”…

Så: Ok, det tog tio minuter längre tid, men jag lämnade jobbet utan diff..

 
Rösten är ok, men jag blir anfådd av att gå i uppförslutet från tunnelbanan… känns inte “som det ska”. “Som om nå’t rosslar runt, i övre delen av lungorna”?

 
Har äntligen lyckats få ordning på “gamla mailen”.
Kom på ett annat e-postprogram jag kunde använda för att tanka hem den e-posten med (vill inte blanda dem i nya, då planen är att “byta e-postadress” …den gamla är mer och mer spammad, för var dag som går, känns det som), och har nu äntligen lyckats peta in rätt info på rätt ställe i e-postprogrammet (har haft e-postadresserna “se’n förra datorn”, så det där med inställningar var …lääänge se’n jag gjorde sist) och tankat hem den.
Föredrar att ha e-posten “här”, även om ett webbaserat gränssnitt ju har sina fördelar ibland…

 
& imorgon är jag ledig på da’n, och går på kurs på kvällen.
Har inte läst allt som ska läsas inför den lektionen, så det är ett av de projekt jag har för morgondagen.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

