web pages

2007-11-23 Fri

Sthlms filmfestival, dag 9 (1)

Filed under: film, SFF — Tags: — pl @ 14:17

The Great Prize Kina 2007, 90′ betyg: 4 (1-5)
Pengar ger dig inte lycka – inte i sig själva, åtminstone.


Phu. Hann precis (inte, egentligen – men jag blev insläppt av snäll festivalvolontär *visserligen smått muttrandes sådan, men i alla fall* *tacksam*).

Jag förstår mig inte på min dygnsrytm.
(Jag kanske inte har nå’n?)

 
Nu sitter jag på universitetets trådlösa uppkoppling … “in between films”.
Eller ja, den andra börjar inte förrän ikväll, så jag åker förhoppningsvis hem “emellan”… *får se, får se*

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

