web pages

2007-11-24 Sat

Sthlms filmfestival, dag 10

Filed under: film, SFF — Tags: — pl @ 19:07

Breath (Soom) Sydkorea 2007, 84′ betyg: 4 (1-5)
Livet “utanför” är inte alltid bättre än livet “innanför”.


Det här var den sista filmen som jag hade köpt biljett till.
Har inte bestämt mig än om det blir nå’ fler (det kanske får räcka så här?) för i år.


Jag kan störa mig nå’t enormt på folk som …på ett långsamt, men ändå bestämt sätt, äter popcorn.
Eller ja, som rent generellt sitter och …låter. Hela. Filmen. Igenom.
Ät upp!
Jag satt och hoppades att “snackset” skulle ta slut åtminstone halvvägs genom filmen, men näe då.

Tror inte jag skulle störa mig lika mycket om det vore en …tjaa? Action-rulle?
Med en hel del ljudeffekter?

…men är det en film som i sig är ganska så …lågmäld…
*hmpf*

[jaja. “Stop your rants – go fix yourself your own cinema”?]

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

