web pages

2007-11-26 Mon

13624

Filed under: ist.f.Q — pl @ 20:09

*hm*
Tillbaks i WinXP.

Funderar huruvida andrahårddiskpartitionsdefragmenteringen ställde till det på nå’t sätt … nu går det jättesegt i Ubuntu:n – & inte bara när jag kör “shut down” (såg redan igår att det problemet redan blivit uppmärksammat) … sitter & letar problemlösning/-ar på Ubuntu Forums, just nu.


“Why bother?”

Tjaa, “Planen” (den där som, onekligen, ligger och jolmar nå’nstans i bakvattnet) är att “slippa byta till Windows Vista vad det lider”, och innan det blir ett “måste” hinna konvertera… [viljan är större än kunskapen …eller om det var orken …eller förståndet?]

…kruxet är att jag inte är tillräckligt påläst, utan får förlita mig på det jag kan, den info jag (mer eller mindre) snubblar över och “andras barmhärtighet”…
:-/

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

