web pages

2007-12-11 Tue

heltid

Filed under: jobb / work — pl @ 20:36

Jahaja.

Då har jag skrivit på för heltid, då.
Fr.o.m. årsskiftet.
DK.
V1:a. (Om inte det ändrar sig.)

Oh, whatever.
Det innebär en fast inkomst som gör att jag inte behöver vända på slantarna var och varannan månad. Jag behöver inte ha “ångest” över att jag inte orkar städa ur min lägenhet så att jag inte ens kan fundera på om jag borde byta till nå’t mindre (läs: billigare).

…och det lär ju bli en ny omplacering till i vår (förra var ju i april), och tills dess “har jag ju chansen att se hur de andra (nya, se’n Cy & Ömt slogs ihop) ställena är” … och även om jag inte lär få nå’t förstahandsval då, så hoppas jag att jag väl kanske åtminstone har chans på att få en fast tjänst.
(Fast tjänst, nästan vilken som helst, kan vara att föredra framför att vara DK ibland… )

 
Funkar det inte får jag väl säga upp mig, & bli fattig student igen.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

