web pages

2007-12-27 Thu

13655

Filed under: ist.f.Q — pl @ 23:07

Överväger om det bästa kanske trots allt är en tur till U:a … fast det får bli “under normal kontorstid” då, “ity jag icke vet huruvida mitt passerkort fortfarande är aktiverat” (“Tror knappast det, va’?”)…

…fina rekursiva grejer…


…& nu kom det två vakter som tyckte att jag skulle flytta på mig (till en annan del av universitetet) … så då gjorde jag det.


(Sitter på universitetets lina …”för hemma lär det väl ta eeevigheter”… fast i realiteten ska det bara röra sig om en sisådär 66M …?)

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

