web pages

2008-01-23 Wed

bo på jobbet?

Filed under: jobb / work — pl @ 22:39

Det är så otroligt mycket bättre 3G-täckning på jobbet, jämfört med hemma.
…eller, ok, det är väl kanske snarare så, att hemma hos mig är det inte nå’ vidare täckning, vilket det är “typ överallt annars”.

“Att kunna ta med på jobbet” är ett bra argument för att fortsätta med 3G-modemet, annars tycker jag allt att det funkar lite si och så (på hemma fronten då, alltså). Har så smått funderat på vad jag “annars” skulle ha… återgå till uppringt modem är jag måttligt road av…
Eventuellt skulle det funka bättre med ett icke-tidsbegränsat abonnemang, med tanke på mina arbetstider (“ok att vara uppkopplad efter 19” är ingen höjdare om jag måste lägga mig vid 18… )?

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

