web pages

2008-05-22 Thu

sjukgymnast

Filed under: jobb / work, web log — pl @ 23:39

Var hos sjukgymnasten idag.

Höften fick sig en rejäl uttänjning / stretchning, och axlarna fick sig ytterligare genomknådning.

Ska tänja höften, och fick gummiband att använda för axlarna. Ska tillbaks dit i början av nästa vecka.
(Var hos naprapaten igen, igår kväll – tyvärr krockar de tillgängliga naprapattiderna (mitt företag har avtal med ett ställe, vilket innebär att jag betalar en liten del och företaget står för resten av kostnaden) med mina jobbtider, så jag lägger krutet på sjukgymnasten istället.)

“Lösningen på problemen” verkar tyvärr vara att jag ska vara “mindre tillmötesgående” gentemot kunderna… :-(

Var hemma från jobbet även idag, och ytterst troligt även imorgon. Med tanke på att jag jobbade i tisdags, och sedan blev tvungen att vara hemma dagen efter, känns det onekligen bättre att vara hemma “veckan ut” och återkomma till (måndagen, hoppas jag) …det “får gå som det går” med löneavdrag (i och med att jag är hemma och sjuk) – måste prioritera att bli bättre, annars lär jag väl bara fortsätta att jojo-jobba/vara-hemma…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

