web pages

2008-06-11 Wed

egen kassa igen

Filed under: jobb / work — pl @ 02:40

Idag fick jag äntligen egen kassa.
Har haft DK-kassa hela tiden, och då jag trodde att tjänsten bara skulle vara juni ut så bad jag aldrig om en egen …och då jag typ är den enda som har DK-kassa på den stationen har jag suttit med samma kassa i princip alla gångerna…

Pratade lite om stämpelmaskin samt ev. rehab-utredning också.
Stämpelmaskinmöjligheten ska ses över (om möjligt kanske jag kan få låna någon annans, under den personens semesterfrånvaro), men för att få en “egen” måste det ske en rehab-utredning först …och nå’nstans i glappet till nästa omplacering (som sker i mitten/slutet av augusti) blir den hängande…
:-/

1 Comment »

  1. […] medicin”-mobiltelefonlarmet, med stela leder) Kom att tänka på att jag faktiskt har bett om att få bli rehab-utredd, beträffande just axlarna (då i första hand för att ev. få en stämpelmaskin), men att jag […]

    Pingback by sjukat mig. igen. « web pages — 2008-09-20 Sat @ 22:53


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

