web pages

2008-06-28 Sat

tut i luren

Filed under: web log — pl @ 02:51

Antar att det är förkylningen som gör det.

Det låter som “en avlägsen basgång” i högerörat …men utanför är det helt tyst (med undantag för nå’n morgontidig fågel), både mot gården och ut mot gatan, liksom i trapphuset.
Vänsterörat har antydan till försök i mellanregistret, men mer “så’nt jag hört förut” så det stör mig inte lika mycket (det smälter bättre in med “annat jag kan låtsas att det är”).

*bläh*

 
Får “tinnitus-känningar” då och då, men det brukar ha triggats av plötsliga ljud och (framförallt) gå över på mindre än nå’n minut.
Det här har hållit i sig ett tag nu (i i alla fall 30′).
Funderar på om jag ska leta reda på “musikspelar’n”, eller om jag lyckas somna “av mig själv”…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

