web pages

2008-07-13 Sun

när jag äntligen kom mig iväg…

Filed under: web log — pl @ 18:04

Jahaja.
På grund av axelknas, förkylning och udda arbetstider har jag inte varit och tränat se’n i slutet av april, d.v.s. nästan 2½ månad, men nu tyckte jag att förkylningen fick vara överstånden och masade mig iväg.
Egentligen skulle jag gått redan igår förmiddag, men sömnbehovet tog överhand.

Packade ihop allt och åkte dit. Väl där möts jag av en skylt som meddelar att renovering pågår, hela den här veckan.
Hittade inget lämpligt “annat träningspass, i annan lokal” heller.

Så var det med det.

Jag promenerade hem, i vart fall.
“Bättre än ingenting”, typ.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

