web pages

2008-08-08 Fri

min dag – en dag som alla andras

Filed under: web log — pl @ 23:47

En gång i tiden hade jag en idé om att en gång om året få vara den där …”prinsessan“…

…så är det inte.

Idag har jag jobbat.

 
Jag vill bli ihågkommen.
“Nothing fancy.”
… men “ihågkommen“.

Ett SMS eller ett e-mail duger.
(Presenter brukar ändå bli …fel.
…jag är väldigt otacksam att ge presenter till. Jag har svårt att låtsas bli glad över saker jag ändå inte vill ha.)

Nåväl.

Jag är väl …”vuxen”, nu.

:-|

 
Det finns en “plan“, om att jag ska bli “firad av familjen”.
När det passar dem.
Senare.
*jaja*

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

