web pages

2008-09-08 Mon

ledig

Filed under: bok / book, jobb / work, links, web log — pl @ 21:05

Idag har jag haft fridag (till skillnad från igår, då jag var ledig Mot Annan Dag).

Gjorde just ingenting på förmiddagen. Sov…

Gick upp, åt frukost.
M ringde från SLC, undrade om jag kunde jobba “samma tjänst som imorgon, fast på onsdag också” “om det var ok för Ple”.
Ok för mig.
Han ringde tillbaks lite senare – det blir SLC “hela den här veckan (d.v.s. ti-to), också”. “Annars” var ju förra veckan sista planerade “hela tiden på SLC”.

Åkte och goodstore:ade mig.
Hittade en jordnötssmör-med-choklad-i, som “bad” om att få följa med mig hem, så nu har jag typ 50kr kvar på kontot…
…ok, jag har lite färdigmat, & pålägg, också, men…

Legat och läst i “brudens hemliga” – i det här tempot lär jag inte ha läst ut dem (jag har “…ohemliga” också) förr’ns till …jul?
Har inte diskat.

Nu är här läggdags – upp tidigt imorr’n.
För övrigt är hösten på gång …jag behöver smörjas in.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

