web pages

2008-10-21 Tue

dammsugat!

Filed under: jobb / work, web log — pl @ 00:07

Haft tvättstuga. Passade på att ta med sängkläderna.

Tog en välbehövlig minirunda med dammsugaren. Dock bara ett rum, de andra får vänta lite till…

…nu måste jag bädda rent för att kunna sova…

 
Har friskat mig – även om jag inte känner mig helt bra känns det ändå bättre än igår …ryggen är åtminstone lite snällare, knäet är dock fortfarande lite si-och-sådär. Axlarna är “ok” framåt-uppåt (fortfarande reptricksarmar; inte bra “högst upp”). Utåt-uppåt är de “allmänt obra”…
“Torka ren diskbänken, efter disk” känns.

Fridag imorgon, se’n är planen SLC månaden ut.
Får se hur det går på onsdag. Är ledig i helgen (lö-sö), oavsett, så on-fre borde jag greja …lagom “känna efter”-period, också.

(Egentligen skulle jag vilja vara hemma en två veckor till – då tror jag att jag skulle vara hyfsat ok – men… )

Borde göra ett ryck med semesteransökan också – har bara tagit ut 7 semesterdagar (ansökte om 11, men med ordinarie fridagar blev det bara 7) i år …ansökte aldrig innan 15 oktober, så de ligger på “tvångsfördelning” nu. Minst 20 totalt måste tas ut innan 15 december.

Har ännu inte bestämt mig för hur jag vill ha det med filmfestivalen – skulle kunna lägga 13 dagar “i anslutning till den”, och få tre veckor ledigt (i kombination med mina ordinarie fridagar)… men vill jag inte gå på den, så…
…fast å andra sidan är det ju bättre att jag planerar själv, än blir “tvångsfördelad” – och vill jag inte springa på filmfestival kan jag väl hitta på nå’t annat… typ. :-|

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

