web pages

2008-11-19 Wed

jahapps…

Filed under: web log — pl @ 21:32

Då har semestern sprakat igång…

Sjukgymnastbesök.
Ingen ny-tid-bokning – han vill att min läkare ska skicka mig vidare till nå’n som kan kolla mer på mig istället.
“Skrapa ur lite”…
“Öppna upp”…
“För trångt”…
*bläh*
(Om jag håller vänsterhanden på höger axel, och rör på högerarmen, känns det som vore det krossat knäckebröd under huden i högeraxeln… )

Åkte in till sta’n.
Degade på biblioteket. Läste gratistidningar. Tittade på när de placerade ut nå’t-som-såg-ut-att-vara-ljusdekorationer i Sergelfontänen. Ångrade att jag inte kånkat med mig kameran. Tog ett mobiltelefonfoto istället.
Sergelfontänen
Handlade strumpor. Ursprungsplanen involverade även “mer vinterbetonade” skor/kängor (“ja, det är tyvärr barnavdelningen”) och ev. kolla vinterjacka. Tröttnade, köpte med mig lite färdigmat, och åkte hem, istället.

Åt.
Gick och la’ mig.
Sov.

Har lyckats ramponera mitt skoställ i hallen (genom att ramla på det; ingen alkohol inblandad, bara felbedömning av avstånd).

Nej, det är väl inget vidare…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

