web pages

2008-12-15 Mon

så nära, men ändå så …knakig

Filed under: jobb / work, web log — pl @ 21:53

Idag hade jag bestämt mig.
Jag skulle jobba, och se’n träna.
Bokade tvättstugan så den skulle passa att ta efter träningspasset.
Tog med mellanmålssmörgås.

Knaprar Voltaren T med åttatimmarsmellanrum → de hinner egentligen “börja sluta verka mellan varje”.
Voltaren T vid 12.
Jobba till 14.
Inplanerad träning vid 16.
Borde funka hur bra som helst.

Kom hem runt 14:30.
Funderar på om jag ska träna med en kropp som protesterar vid varje rörelse.
Provar att “springa lite på stället”.

Det blev ingen träning den här gången heller.
Jag är besviken.

Vänster knä (gör ont att sträcka ut benet helt, respektive sitta på huk) och höft (“nederkanten” av höftbenet), båda axlarna (höger gör ont mest hela tiden, vänster “vill jag röra på”).

 
För övrigt är jag lite orolig för att jag håller på att pajja handlederna igen …när jag konstant går på värktabletter är det lite svårt att bedöma…

 
…och så borde jag väl se till att städa/röja, så jag skulle kunna flytta.
Bo nå’nstans där det finns hiss, vore inte alltför dumt ibland…
:-|

 
I’m really bad dating material…

1 Comment »

  1. Vi kan byta.

    Comment by eek, a cat! — 2008-12-16 Tue @ 02:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

