web pages

2009-02-21 Sat

ka-tjong?

Filed under: jobb / work — pl @ 20:54

Jag fasar lite inför morgondagen …det kommer att bli sååå inte kul alls.

Imorgon ska jag sitta i spärr igen.

Mina axlar – båda två, om än mer i höger – gör ont.

Visserligen har jag “ut”-tjänst, och det är söndag, så det borde kunna bli hyfsat lugnt…

…men ändå: stämpla…

 
Jag hoppas att jag har fel (d.v.s. att det går “hyfsat”), och att axlarna sköter sig.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

