web pages

2009-04-09 Thu

jämna plågor

Filed under: web log — pl @ 19:51

Vänsterhanden “går att skriva med” (fast antagligen bara ett litet tag… *jaja*).

Knäna har å andra sidan bestämt sig för att inte riktigt samarbeta med min vilja (som i: jag vill gå framåt; … mina knän gör sk-tont).

 
Jag har en känsla av att rörelse skulle vara bra för mig, samtidigt som jag på ett synnerligen påtagligt sätt noterar att mina leder “inte tycker om att jag använder dem”.

Jag får även intrycket att “minsta lilla grej känns så enormt mycket mer än vad det egentligen borde”.

 
Dagsnotering: “alla ledknölar”. typ.
“Insidan på knäna” känns som att de “slår emot varandra, när jag går” (och då tycker jag ändå att jag har mer tendens åt hjulbenthållet än åt kobenthållet (i den mån jag är någotdera)).
Känslan av att ha ett blåmärke på utsidan av högerlåret – utan att ha det – har dock uteblivit ett tag nu.

( …och ungefär där började handleden protestera så smått)

Nu har sträcka-ut-vänsterbenet-så-det-är-helt-rakt börjat göra ont igen…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

