web pages

2009-05-18 Mon

inget WAP:ande här, inte

Filed under: dator / computer — pl @ 03:46

Mitt SIM-kort är för gammalt.

Inget stöd för GPRS-parametrar

Det “kan(så är det) ha att göra med att det är ett gammalt Europolitan-SIM-kort, som fått hänga med via Vodafone, till nuvarande Telenor…
…det har med andra ord hängt med sedan 1998.
(När det inte funkade i nuvarande testade jag i min gamla (Sony Ericsson T300, som jag kunde ladda hem Telenors egna inställningar till – Palm Centro:n måste ställas in manuellt), men den funkade inte heller.)

Efter ett samtal med Kundtjänst ska jag bli tillskickad ett nytt SIM-kort.

…och jag som “äntligen fått arslet ur vagnen”.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

