web pages

2009-07-03 Fri

återknaprande

Filed under: web log — pl @ 00:47

Har hållit upp onsdag+torsdag med “Voltaren” (d.v.s. Diclofenac, som för närvarande alltså är det enda i medicinväg jag knaprar).

Vänsterhanden gör ont “på yttersidan” och upp mot armbågen, handen är svår att “vinkla upp / öppna”, och om jag ska hålla i saker gör det ont (och jag är rädd att tappa det jag försöker hålla i). Det är “problematiskt” (läs: gör ont) att skriva på tangentbordet (i och med att det är svårt att “vinkla handen”).

Vänsterknä’t var rejält obra i morse, men blev bättre (om än inte helt bra) framåt kvällen. Det “tar emot” när jag böjer det, och jag är lite orolig att det är på väg att svullna upp igen.
Vänsterhanden/-handleden ser för övrigt ut att ha svullnat en aning…

Högeraxeln är fortfarande obra, och vänsteraxeln ömmar när jag petar på den.

Ursprungsplanen var att härda ut veckan ut, men … vad är det för mening med det? Jag börjar (!) inse det lönlösa i att “testa utan”, och att jag nog måste dras med värkisarna…
(Jag vill, men …det funkar inte.)

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

