web pages

2009-10-15 Thu

fridagsärenden

Filed under: web log — pl @ 19:19

Fridag.

Långsam frukost, följt av varmt bad.
Därefter iväg för lämnande av blodprov, urinprov.

Vidare till Ple, för inlämnande av tisdagens läkarbesökskvitto.
Passade på att meddela tidpunkt för nästkommande läkarbesök (per telefon fick jag beskedet att återkomma två dagar innan, något jag tyckte lät lite väl sent – nu las det in en notering att jag vill sluta senast 15 den dagen). Det går att ansöka om ledigt för läkarbesök, men det bedömer jag som onödigt i och med att det går att ordna tidsmässigt.

Köpte strumpor, och kollade på vinterskor (har (fortfarande) för små fötter).

Handlade te på Stockholm Tea Centre, och köpte hämtmat.

På hemvägen passerade jag återigen den hyfsat nyöppnade glassbutiken på Timmermansgatan 15, men den här gången hade de en reklamskylt ute: De har laktosfri samt vegan- glass! :-)
Ska testa vid tillfälle!

photo 101509 005photo 101509 005

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

