web pages

2009-10-18 Sun

smärtsamma funderingar

Filed under: web log — pl @ 09:29

Exakt var går gränsen för att man inte står ut utan stannar hemma för att det gör för ont?

Det gjorde ont att bre frukostsmörgåsarna, och höfter och knän protesterade redan vid inomhusgång.
Jag tar inte med mig datorn på grund av axlarna, så det blir till att glo in i kakelväggen hela da’n.

 
Spärren i Gas byggs om -> stationstillsyn hela passet. Ok, det kan jag nog palla med. Enda kruxet är om det börjar lukta mysko i spärren (det luktar “nytt” blandat med lösningsmedel; spx som jag löste av varnade för det), och jag måste stå ute i (den inte alltför varma) biljetthallen. …och att det inte finns nå’t att sitta på här. Tur att jag tog på mig långkalsonger.
Nu vore det väldigt trevligt att ha datorn med sig – jag stämplar ju inte ens…

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

