web pages

2009-11-17 Tue

fridag

Filed under: web log — pl @ 22:11

Sjukgymnasten på morgonen.
Ingen ny tejpning, men alternativa rörelser för en av de övningar jag fått.

Såg “La grande bouffe” igen, denna gång via TV-skärmen dock (såg den via datorskärmen, förra gången).

Blev trött, och gick och la’ mig på sängen.
Vaknade ungefär tre timmar senare.

Högeraxeln är dum. Vänster handled är dum.
Dålig kombination.
Funderar vad det kan tänkas kosta att köpa den hushållsnära tjänsten “diska”. Var går gränsen för att få hemhjälp?

Afte.
Bara en, nu (den senaste, innan nuvarande, håller på att läka ut).
Svårt att äta.
Aftamed hjälper, men så fort jag äter nå’t försvinner det ju och då blir det svårt att äta igen.
Kanske är det på grund av aften som jag har handlat så mycket mat på sistone – jag är hungrig, och handlar, men har svårt att äta.
“Lyxproblem” – skafferiet fullt, men ändå hungrig.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

