web pages

2009-11-26 Thu

upp, och ner

Filed under: web log — pl @ 23:59

Telefonsamtal i tisdags: Höjd dos fr.o.m. igår – från tre till fyra Methotrexate.

 
Har börjat känna av mer på kvällen.
Igår vid 18:30-tiden, när jag skulle gå och lägga mig (började tidigt idag), gjorde vänsterhandleden mer ont än “vanligt”.
Sedan var det som att alla andra leder blev triggade av handleden, så högeraxeln, följt av vänsterknä’t började värka “mer än vanligt”.
När de tre fått upp farten följde högerhöften, vänsteraxeln, tårna, fötterna, fingerlederna, och …resten.
Hade svårt att somna, och när jag väl somnade fick jag sova ett par timmar bara för att vakna igen. Vaknade två gånger under natten, så pass att jag kollade vad klockan var.

Lämnade blodprov efter jobbet, och väl hemma var jag så trött – med begynnande huvudvärk – att jag gick och la’ mig direkt, och vaknade dryga tre timmar senare.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

