web pages

2010-02-03 Wed

förkyld

Filed under: web log — pl @ 21:12

Det började så smått i lördags och på söndagkvällen sjukanmälde jag mig, efter en lämna-bok-på-biblioteket-och-känna-efter-hur-jag-mår-vända.

Hade säkert kunnat jobba i måndags, då jag mest kände mig “socialt” förkyld (snuvig hela tiden, smånysig). Ägnade dagen åt filmmaraton.
Tisdagen förflöt ungefär likadant.

Idag har hostan så smått kommit krypande, och jag har avbokat morgondagens sjukgymnastik (per telefon) och inplanerade bankmöte (per mail, men inte fått nå’t svar). Börjar få “lock”-känningar också.
Ingen film idag, har sovit en del (tog rejäla sovmorgnar både på måndagen och tisdagen). Tror jag har mer feber idag, än tidigare (har dock ingen febertermometer, så jag går på känn).

“Normalt” när jag är förkyld brukar det ta 7-10 dagar.
Håller det här i sig till på fredag måste jag nog masa mig iväg och fixa ett sjukintyg …

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

