web pages

2010-02-05 Fri

jag har flyttat … ?

Filed under: jobb / work — pl @ 21:32

Lönebeskedet brukar trilla in da’n innan löneutbetalningen, i det här fallet borde det kommit fredagen den 22 januari.

Tisdagen den 26 januari: Inget lönebesked.
(Lönen har dock satts in på kontot. *phu*)

Onsdagen den 27 januari: Ringer lönekontoret.
Hon jag talar med ska se till att jag får en kopia på uppgifterna.

Torsdagen den 4 februari: Fortfarande inget lönebesked.

Fredagen den 5 februari: Ringer lönekontoret igen.
Han jag talar med kollar min adress – “Lindhagens…”
???
Nej, jag har inte flyttat.
Nej, jag har inte meddelat nå’n ny adress.

…inte konstigt om inget kommer fram.
Undrar vem som ändrat min adress.

 
Ringde om utbildartjänsten också – borttappad.
*suckar*
(Har varken fått bekräftande eller nekande besked, och senaste dagen för ansökan var för över en månad se’n.
Drygt en vecka efter sista ansökningsdagen fick jag önskan om uppgiftskompletteringar (kontaktuppgifter jag trodde de kunde få via lönekontoret, och därför utelämnade), som jag mailade.
För en vecka se’n ringde jag och lämnade meddelande (telefonsvarare en onsdageftermiddag strax innan 15) om att jag undrade hur det gick med urvalet, men hörde inget vare sig per telefon eller mail.)
Urvalet är tydligen redan gjort, inkl. intervjuer …
Tjoho.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

