web pages

2010-05-30 Sun

sömnstörd

Filed under: web log — pl @ 04:20

Vaknar av ett av alla mina god-morgon-larm. Kollar på klockan. Fyra.
En titt på handdatormobilen avslöjar att jag tydligen sovit mig förbi både medicin-larmet (värktablett vid 18) och dags-att-gå-och-lägga-mig-larmet.
Är stel, inte bara i vänsterhanden “som vanligt” – även högeraxeln, och framförallt ryggen, talar om att de finns.
Har sovit dåligt hela veckan (börjat tidigt, och svårt att vända dygnet “rätt”).
Nu har jag visst sovit 12 timmar (se’n 16-tiden igår). Det behövdes nog.
Frågan är hur trött jag kommer att vara idag av att ha “sovit för mycket”.

Jobbigt med ryggen, men jag vågar mig inte på att ta kvälls-Celebra:n nu och morgon-diton om två timmar … kan iofs ta morgon-diton nu.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

