web pages

2010-06-08 Tue

olevande

Filed under: web log — pl @ 22:04

Jag har sagt det förut, och jag kommer säkert att nämna det igen:

 

Personer som “inte har problem med h…sexualiteten i sig, men föredrar att den inte levs ut”.
De som “accepterar personen, men inte beteendet”.

 

Helt ok för mig.

…men vad du anser gäller andra, ska även gälla för dig själv.

Jag tar för givet att du inte lever ut din sexualitet, vare sig du är homosexuell, heterosexuell, eller för den delen bisexuell – eller, faktiskt, asexuell.
Du varken känner eller – framförallt – visar, känslor gentemot (någonting … “motsatt, medsatt, eller åsidosatt kön”).

 

Skrämmande nog antar jag att du fortplantar dig genom våldtäkt (som ju inte har mycket med känslor, utan mer med maktutövandebehov, att göra).
Du är alltså en brottsling …

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

