web pages

2011-02-15 Tue

destination okänd

Filed under: jobb / work — pl @ 08:13

mycket trött man: “Till Mariatorget”
jag: ” … är vi på nu, men det går bra att åka någon annanstans”
mycket trött man: “Nej, nej, till Mariatorget!
jag: “Vi är vid Mariatorget, nu.”
mycket trött man, vaknar till en smula: “Jajaja… ” (och det riktigt syns hur tankeverksamheten kallstartar)
jag (försöker hjälpa till): “Bara tunnelbana, antar jag … ?”
mycket trött man: “…Stadion!
jag stämplar, och önskar trevlig resa

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

