web pages

2011-03-05 Sat

om jag inte visste bättre skulle jag tro att det var något fel

Filed under: web log — pl @ 11:15

Gick och la’ mig på soffan strax innan 20, och vaknade strax efter halv tolv (23:30).
Övervägde att gå och lägga mig i sängen direkt, men “skulle bara”.
Gick och la’ mig i sängen vid halv tre-tiden, och vaknade vid 10 igen. (Z ringde och frågade om jag skulle med på ett föredrag jag tidigare sagt att jag var intresserad av att hänga med på. Det hade varit kul, men nu blev det för stressigt att ta mig dit på en timme och klä på mig och få nå’t slags frukost i mig.)

Logiken säger mig att jag åtminstone borde vara på god väg att bli förkyld eller något åt det hållet, så mycket som jag sover, men förnuftet (som hunnit tänka en vända till) misstänker att det har mer med lederna att göra.
Med tanke på de senaste dagarnas blidväder, och därtill hörande ledknas, gissar jag att inflammationerna har fullt upp, och att jag blir trött av det är “egentligen” inte speciellt konstigt alls.
Dock skulle det vara mer praktiskt om jag kunde förmå mig att lägga mig i sängen redan från början, och sedan sova hela nattsömnen i ett svep.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

