web pages

2011-05-09 Mon

jaha. nähä.

Filed under: web log — pl @ 20:50

Kroppen beter sig som … som den brukar, vid väderomslag.
Undrar dock om den inte beter sig “mer” vid kallt-till-varmt-förändring än vid varmt-till-kallt-förändring.

Högerfoten (vristen, själva foten, tårna), vänsterknät, båda armbågarna, händerna (handlederna, fingrarna), … axlarna behöver jag väl inte ens ta med i upprabblandet, vid det här laget.

Funderade hela förmiddagen huruvida jag skulle ringa om spruttid eller inte.
När jag till slut väl kom mig för hade de ändrat telefontider. Förmiddagsrast.

Sedan velade jag lite till.
När jag för andra gången ringde hann jag sitta 20 minuter i telefonkö. Sedan gav jag upp. Hade tandläkartid att passa.
(Det blir en vända till hos tandläkaren. Meck med att få i rotfyllningen. Det ska få lite respit, så det härdar ordentligt.)

Åkte direkt från tandläkaren till läkarmottagningen. Inga tider idag.
Kunde få, och bokade, en tid torsdag morgon – d.v.s. under arbetstid. Kan avbokas.
Vi får se hur jag gör.
Hade tänkt fixa spruttid “innan allt löper amok”, för en gångs skull. Nu blir det kanske inte så, ändå.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

