web pages

2011-05-10 Tue

badkarsproblem

Filed under: jobb / work, web log — pl @ 06:09

Jag kapitulerade. Jag har sjukat mig.
(Det ska inte vara “som ett maratonlopp” att ta sig upp ur badkaret.)

Jag har en “sprut-tid” (akut-tid hos läkaren) på torsdag morgon (i övermorgon).

 
Det fåniga med att sjuka mig är att jag förhoppningsvis kan jobba i eftermiddag, och det går bara att sjuka sig “tills vidare” eller inte alls.
Å andra sidan var kroppen pestig även under eftermiddagen under gårdagen.

 
Ska försöka få en tidigare tid hos läkaren.

 
hö fot gör ont även i vilande (liggande i sängen) tillstånd; i övrigt: armbågar, handleder, händer, fingrar, axlar, vä knä, vä fot, hö knä; känsla av “begynnande nackspärr” på hö sida av halsen (mot axeln)
höfterna är, peppar peppar, ganska snälla. ganska snälla.
 
Det känns att skriva.
Nu ska jag gå och lägga mig igen.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

