web pages

2011-05-15 Sun

… då kan dagen börja då?

Filed under: web log — pl @ 21:50

Gjorde ett litet ryck och tog mig utomhus, “för att känna på dagsformen”.

“Morgon”(?)-stelheten släppte i alla fall liiite-lite-lite, strax efter 20-tiden.

Ok.
Om det ínte är katastrofscenario imorgon bitti så ger jag jobbet ett försök.
Att jag dessutom är knasless på att vara hemma gör sitt till.
(“Något” är dock helt klart fel: jag sov c:a tre timmar mitt på da’n (? c:a 12-15), efter nära nog åtta timmars nattsömn (c:a 00-08), och är trött nu med.)

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

