web pages

2011-05-21 Sat

bleh

Filed under: web log — pl @ 17:32

Ok.
Jag gick ut en kort-kort sväng, för att “känna efter om det var läge att ringa in sig som frisk”. (Högerhanden känns fortfarande, och har – även om den inte blivit värre – inte blivit överdrivans mycket bättre, men jag har varit hemma utan att det egentligen “händer” något och tänker att jag lika gärna kan testa att jobba igen.)
Rundade tre kvarter.
Redan efter ett halvt kände jag av högerknät (känns som att det “viker sig”) och vänsterfoten (stortån).

Hade tänkt ta en lite längre promenad, men gick hem istället.

 
Vad jag inte förstår är varför det som känns “ganska ok ändå”, när jag är inomhus, börjar “bråka” nästan omedelbart så fort jag kommer utomhus.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

