web pages

2011-10-05 Wed

hm?

Filed under: web log — pl @ 23:08

Vaknade vid kvart i fem av intensivt ont i högeraxeln.
Konstigt (?) nog blev det aningens bättre då jag la’ mig på högersidan – högeraxeln.
Lyckades somna om så pass att jag i alla fall vaknade igen då klockan ringde 05:00.

 

spola förbi arbetsdagen

 

Promenad till kusin: uppförsbacke, och sedan fyra trappor upp.
Sedan fyra trappor ner igen, handla lite, promenad hem igen, och avstickare för att handla mat.
På väg mot porten slår det mig att jag har det där raska tempot “från förr” – och att kroppen faktiskt, “peppar, peppar”, känns ganska bra!

… sedan (efter middagen) somnar jag, sittandes på en stol i köket.

… och nu, liggandes i sängen, känner jag av axeln (axlarna), och högerhöften/-jumsken.

*jaja* Det gäller att ta vara på de tillfällen som ges.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

