web pages

2012-11-15 Thu

phu

Filed under: web log — pl @ 14:55

Allt är ok.

Jag är helt enkelt “lite ung”.
Med tiden minskar antalet bröstkörtlar (eller nå’t i den stilen), men såsom varande hyfsat ung ligger de fortfarande tätt (eller nå’t i den stilen) och det gör att det är svårt att se.
Då besöket för två veckor sedan var mitt första besök hade de heller inga andra bilder att jämföra med, vilket ledde till ett återbesök.

Kompletterande bilder togs, följt av ultraljud.
Totalt tog det c:a en halvtimme, och jag fick med mig ett “friskbrev“.

… så: allt är ok.
(Men jag är fortfarande väldigt glad att jag bokade om tiden så jag “bara” behövde vara orolig i två dagar, istället för två veckor.)

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

